Методичні рекомендації щодо підготовки до ІV етапу ХХХ Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання. - 17 Жовтня 2011 - Майстерня №103

Форма входу

Логін:
Пароль:

Календар новин

«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Неділя, 11.12.2016, 04:08
Вітаю Вас Гість | RSS
Майстерня №103
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Жовтень » 17 » Методичні рекомендації щодо підготовки до ІV етапу ХХХ Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання.
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІV етапу ХХХ Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання.
20:17

ПРОЕКТ

Методичні рекомендації
щодо підготовки до ІV етапу ХХХ Всеукраїнської олімпіади
з трудового навчання


Заключний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: комплексної роботи, захисту проекту та творчого (теоретичного) туру.

Творчий (теоретичний) тур. Учасникам протягом 2 год. (тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на питання творчого характеру. Наприклад: сконструювати приспосіблення для вирощування розсади, проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; із запропонованих варіантів вирішення завдання обрати оптимальний чи запропонувати свій варіант; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів тощо. Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20.

Комплексна робота. Учасникам олімпіади буде запропоновано виготовити виріб із запропонованого набору матеріалів. Для дівчат це може бути: головний убір, спідниця, фартух, віночок, карнавальна маска тощо. Для хлопців – дитяча іграшка, стільчик, вішак, підставка під гарячий посуд, підставка для вудки, садово-городній інвентар тощо. При проектуванні виробу, учасникам буде надана можливість користуватися мережею Інтернет або (та) запропонованою друкованою літературою чи матеріалами в електронному вигляді. Для виконання зазначеного завдання дівчатам потрібно мати набір для рукоділля (голки, нитки, нитки для вишивання та в’язання, гачок для плетіння, шпиці для в’язання тощо). Хлопці матимуть можливість використовувати інструменти і матеріали для оздоблення (різці, випалювачі, штампи тощо).

Після завершення виготовлення, учасники презентуватимуть свій виріб перед членами журі.

На виконання завдання передбачено 6 годин. Робота оцінюватиметься в 60 балів.

Критерії оцінювання:
- функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б.;
- привабливість (естетична цінність) виробу – 10 б;
- володіння техніками обробки матеріалів – 20 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань - 10 б.
За порушення правил техніки безпеки під час виконання завдання учасники можуть позбавлятися до п’яти балів рішенням Голови журі за вмотивованим поданням членів журі у присутності учасника, до якого ця норма застосовується.
Під час роботи дівчата можуть використовувати власні швейні машини, а хлопці – ручний інструмент.

Захист проекту.
Під час захисту проекту учасники представлятимуть домашні роботи, презентуватимуть їх (5-7 хв) та відповідатимуть на запитання членів журі (3-5 хв) щодо процесу виготовлення, особливостей конструкції, підбору конструкційних матеріалів тощо.

Теми проектів:

- хлопці 9 класу – «Садово-огородній інвентар» (1 шт.);
- дівчата 9 класу – «Вимпел присвячений технологічній освіті»;
- хлопці 11 класу – «Інструмент та пристосування для шкільної майстерні» (1 шт.);
- дівчата 11 класу – «Моя жилетка».

Вироби мають бути не громіздкими та виконуватись у межах 12 годин для 9 класу та 18 годин для 11 класу.
Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру – 40.

Критерії оцінювання для хлопців:

- відповідність вимогам умов проекту (напрям, презентація, захист тощо) – 10 б.;
- функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань- 10 б.
Критерії оцінювання для дівчат 11-го класу:
- відповідність вимогам умов проекту (напрям, презентація, захист тощо) – 5 б.;
- функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б.;
- естетична цінність, привабливість виробу – 10 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань- 5 б.
Критерії оцінювання для дівчат 9-го класу:

- відповідність вимогам умов проекту (напрям, презентація, захист тощо) – 10 б.;
- естетична цінність, привабливість виробу – 20 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань- 10 б.

Під час проведення олімпіади проходитиме виставка творчих робіт. Керівники команд оформлятимуть стенд області з творчого доробку учнів за період, що пройшов від минулої олімпіади.
Переможці традиційно визначатимуться у таких номінаціях:
- упровадження інноваційних технологій;
- висока майстерність виконання виробів;
- збереження народних традицій;
- стиль оформлення стенду;
- презентація регіону.

Слід особливу увагу звернути на квоту учасників олімпіади. Якщо квота регіону, згідно з рейтингом, становить парну кількість учасників, то мають бути представлені порівну обидві паралелі (9 клас і 11 клас), хлопці та дівчата. Заміна учасника з 9-го класу додатковим учасником з 11-го класу не допускається.

До місця проведення олімпіади (м. Суми) учні повинні прибувати організовано у супроводі керівника команди, маючи при собі:
- паспорт або свідоцтво про народження;
- учнівський квиток;
- медичну довідку про відсутність інфекційних хвороб та контакту з інфекційними хворими;
- довідку про допуск до роботи на обладнанні навчальних майстерень
(її може видати школа, районний або обласний орган управління освітою, обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
Просимо звернути увагу на правильне оформлення документації на учасників заключного етапу олімпіади (прізвище, ім’я, по-батькові в називному відмінку - з документа, що засвідчує особу; повна назва закладу в називному відмінку - з гербової печатки закладу, в якому навчається учасник олімпіади).


(http://trudove.org.ua)

Переглядів: 949 | Додав: ехо

Copyright © Майстерня №103, 2009-2016. Всі права захищені.